Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Υγιεινή σούπα με αρακά και άνηθο

Υγιεινή σούπα με αρακά και άνηθοΕύκολη συνταγή σούπας με αρακά και άνηθο. Εξαιρετικό γεύμα για τους λάτρεις της γεύσης του σκέτου αρακά. Με ελάχιστα υλικά, έτοιμη σε 20 λεπτά. Τρώγεται ζεστή και κρύα. Για όλο το χρόνο.
Συνταγή για: 4 άτομα
 Προετοιμασία: 5 λεπτά
 Αναμονή: - λεπτά
 Μαγείρεμα: 20 λεπτά

Συστατικά

  • 500 γρ. φρέσκο ή κατεψυγμένο βιολογικό αρακά
  • 1 ματσάκι βιολογικό άνηθο
  • Βιολογικό ελαιόλαδο
  • Μαύρο πιπέρι σε κόκκους
  • 1 μικρή κόκκινη καυτερή βιολογική πιπεριά (ή περισσότερες αν επιθυμούμε)
  • Αλάτι

Μέθοδος

Εξαιρετικό γεύμα για τους λάτρεις της γεύσης του σκέτου αρακά. Ρίχνουμε τον αρακά σε μία κατσαρόλα με νερό. Το νερό πρέπει να φτάνει στο ύψος του αρακά (αν χρειαστεί και άλλο το προσθέτουμε ζεστό). Βράζουμε για 10-15 λεπτά. Ρίχνουμε τους κόκκους του μαύρου πιπεριού και την πιπεριά και αφαιρούμε την κατσαρόλα από το μάτι.
Αλέθουμε το μείγμα με ένα μικρό μίξερ χειρός μέσα στο σκεύος μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη κρέμα με υπέροχο πράσινο χρώμα. Τοποθετούμε πάλι την κατσαρόλα στο μάτι και προσθέτουμε το ελαιόλαδο κατά βούληση. Ανακατεύουμε για 1 λεπτό, ρίχνουμε τον άνηθο και αμέσως αφαιρούμε το σκεύος από το μάτι. Η σούπα είναι έτοιμη.
1. Τρώγεται ζεστή. Είναι όμως εξ ίσου υπέροχη και κρύα (για το καλοκαίρι). 
2. Μπορούμε να την συνοδεύσουμε με γιαούρτι στραγγιστό, φέτα ή τυροκαυτερή.

Αρακάς και άνηθος, ο τέλειος συνδυασμός για σούπα.Παραλλαγές

1. Μπορούμε να κρατήσουμε λίγο από τον βρασμένο αρακά και με αυτόν να γαρνίρουμε τα πιάτα μας.
2. Ρίχνουμε κυκλικά λίγο ελαιόλαδο στο κάθε πιάτο αφού σερβίρουμε τη σούπα. 
3. Αν θέλουμε να προσθέσουμε γεύση λαχανικών, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αλάτι με αποξηραμένα λαχανικά (καρότο, κρεμμύδι και άλλα ...)

Tips

1. Η καυτερή πιπεριά προστίθεται στο τέλος, μαζί με το μαύρο πιπέρι. Έτσι, η βιταμίνη C που περιέχει δεν θα καταστραφεί με το βράσιμο. Προσέχουμε όμως να αλεστεί καλά. 
2. Ο βιολογικός αρακάς δεν χρειάζεται να βράσει πολύ. Σε 5 λεπτά είναι ήδη μαλακός. Πολλοί τον τρώνε χωρίς βράσιμο.

Θρεπτική αξία

Μία κούπα βρασμένου αρακά θα μας δώσει καλές ποσότητες βιταμίνης Κ, Β1, C, Β6, Β3 και Β2 μαζί με μαγγάνιο, χαλκό, φώσφορο και ψευδάργυρο. Είναι επίσης εξαιρετικά πλούσιος σε φυτικές ίνες και πρωτεϊνη. Βοηθάει αρκετά στη ρύθμιση των σακχάρων του αίματος. Ο αρακάς έχει και έντονες αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονικές ιδιότητες. ΠΗΓΗ http://www.viologika.gr/syntages/soupes/soupa-me-araka.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου